عشق یه طرفه

شغل شریفی است: سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد.

 

 

    دنیا را بد ساختند
          کسی را که دوست داری دوستت ندارد
               کسی که تو را دوست دارد تو دوستش نداری
                          اما کسی که تو دوستش داری و او هم دوستت دارد،
                   به رسم آیین زندگانی به هم نمی رسند
           واین رنج است                
                            وزندگی یعنی این

                                                               
                                                                        دکتر علی شریعتی

امروز تصمیم گرفتم بنویسم. از تو، تویی که بدون دعوت مهمون قلبم شدی، پا به حریم تنهاییم گذاشتی، دنیامو دگرگون کردی، به من طعم عشق رو چشوندی وبعد هم بی اجازه رفتی. تویی که قشنگترین حسای دنیا رو با تو تجربه کردم. ای کاش میفهمیدی. شاید هم فهمیدی و به روت نیاوردی. ای کاش میموندی. ای کاش نصف اون حسی رو که بهت داشتم بهم داشتی.اونوقت دیگه مشکلی نبود. من به نصفشم قانع بودم. من همیشه کم توقع بودم. همیشه. ای کاش نمی رفتی.ای کاش...

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت21:49---27 تير 1391
الهی بمیرم برات کلی گریه کردمپاسخ:سلام مریم ممنون از همدردیت دیگه غصه نمیخورم اگه اون رفت یکی اومده که به اندازی تموم بی حسی اون حس داره امیدوارم تو انتخاب جدیدم اشتباه نکرده باشم

tempele20
ساعت23:41---22 تير 1391
سلام دوست عزیز برای سایت به این خوبی یه چیز کم مونده که فقط با امدن به وبسایت من درست میشود که اونم قالبه
بیا یه سری بزن برای قالب اختصاصی.
قالبِ20
www.tempele20.tk


امین
ساعت3:09---3 تير 1391
سلام دوست من
از نگاه قشنگت و قشنگ نگاه کردنت ممنونم.
حس لمس دستانت وقتی که کلمات رو مینوشت سکوت وبلاگمو نوازش کرد و منو خوشحال
آرزوی بهترین ها رو برای تو دارم


محمد بهرامپور
ساعت14:28---29 خرداد 1391


نیلوفر
ساعت19:39---18 خرداد 1391
___$$$$$$$___________$$$$$$$
_____$$$$$$$$_______$$$$$$$$
______$$$$$$$$$_____$$$$$$$
________$$$$$$$$____$$$$$$$
_________$$$$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$___$$$$$$$$$$$$
______$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
playboy bunny WHAT NOW


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1398برچسب:,ساعت15:49توسط صبا | |