دلتنگی

عشق یه طرفه

شغل شریفی است: سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد.

به گمانم یادت پنجره احساسم را میکوبد

چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست

حدودا یک ماهی میشه که خبری ازت ندارم. امروز داشتم گوشی موبایلمو چک میکردم . چشمم افتاد به اس ام اسات. یه چند تائیشو نگه داشتم وپاک نکردم. حیفم میاد پاکشون کنم. درسته منو یاد تو میندازه ولی هر کاری کردم دلم نیومد. یکیشو خیلی دوست داشتم. یه شب  برام موقع خواب فرستاده بودی: گوش تا گوشه صحرا تو بخواب ونهراس، شیرها خاطرشان هست که آهوی منی. آخ که چقدر آرامش بخش بود این نوشتت. منو میتونست راحت بخوابونه. خیلی سعی کردم پاگیرت کنم. ولی نشد. تو سر به هوا بودی. الان که دارم مینویسم دوباره اشکام بیخودی میریزن. دل نازک شدم. زود اشکام در میاد ولی دیگه بغض ندارم. میدونی یه وقتایی دلتنگت میشم. آرومم ولی گاهی دلم یه خورده تنگ میشه. اونم دست خودم نیست. اینا هم اشکای دلتنگیه. 
اشکهایم که سرازیر میشوند

دیری نمیپاید که قندیل میبندد

عجیب سرد است هوای نبودنت

امروز همکارم داشت یه آدرس ازم میپرسید. با دستم خلاف جهتش رو نشون دادم. گفتم از این ور. خندید وگفت دختر خوب تو که داری خلافش رو نشون میدی. تو داری شمال رو نشون میدی اون به سمت جنوبه. دوباره یاد تو افتادم. یاد برخوردای اولمون. چقدر مسخره ام میکردی. میگفتی تو واقعا نماز میخونی؟ میگفتم خب آره. میگفتی آدمی که نماز بخونه وندونه شمال .جنوب کدوم وره دیگه نوبره. پس چطوری توی بروبیابون قبله رو پیدا میکنی. میگفتم بابا ول کن دیگه تو هم که فقط میخوای ازم سوتی بگیری وتو فقط به علامت تاسف سرتو تکون میدادی ومن حرص میخوردم. چقدر سوتی میدادم وتو چقدر لذت میبردی از ضایع شدنم ومیخندیدی. بهت میگفتم چرا اینقدر اذیتم میکنی؟ چرا عصبانیم میکنی؟ دلت میاد؟ میگفتی پسرا این جورین. هر کی رو بیشتر دوست داشته باشن بیشتر اذیتش میکنن. واقعا اینجوری بود؟ تو دوستم داشتی؟ پس واسه چی رفتی؟ گاهی فکر میکنم اصلا بهم فکر میکنی؟ وقتی چایی دارچینی میخوری یاد من میوفتی که با چه عشقی برات میریختم.؟یا وقتی از محل کارم رد میشی به این فکر میکنی که یه دختری اینجاست که صادقانه دوستت داشت. نمیدونم.ولش کن. دوباره دارم قاطی میکنم. امیدوارم هر جا هستی خوش باشی. همیشه. 

برگرد...

یادت را جا گذاشته ای...

نمیخواهم عمری به این امید باشم

که روزی برای بردنش برمیگردی

 




نظرات شما عزیزان:

خاطره
ساعت17:52---29 خرداد 1391
fek kardam up kardi!

omidvaram roozaye shadi dar pish dashte bashi

bi enteha...

brb
پاسخ:سلام خانمی خوشحال میشم بهم سر میزنی. امیدوارم هیچکس دچار حس وحال یه طرفه نشه. به قول بابا طاهر چه خوش بی مهربانی هر دوسر بی، که یکسر مهربانی دردسر بی. زمانی ازش مینویسم که دلتنگیم بزنه بالا. فعلا خودمودرگیر کار و کتاب کردم. ولی بعضی وقتا خیلی دلتنگش میشم. امیدوارم تو هم همیشه شاد وخوش باشی عزیز دلم.


خاطره
ساعت0:59---28 خرداد 1391
...
harfaist baraye nagoftan
...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 3 خرداد 1391برچسب:,ساعت16:8توسط صبا | |